sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:209

תלמידים המופנים בארץ לחינוך המיוחד . רובם הגדול על יסוד "בעיות התנהגות" ( חן , כפיר ולוי , ; 384 : 1976 עלון ה . ל . ה ,. גליונות שונים ) —ולאו דווקא בעטיים של כישורים אינטלקטואליים נמוכים . ממצאי הסקר שערכו מטרס , נועם ובר חיים על גברים יהודים ילידי שנת , 1954 מספקים תמונה מוחשית של ה"תוצר" של בתי ספר אלה : & 9 % מן המזרחים במדגם לא השיגו תעודת בגרות ; 35 % מהם כלל לא סיימו את מסלול הלימודים התיכוניים ( לעומת 2090 מקרב האשכנזים ) ( מטרס , נועם ובר חיים , 489 ' 0 ;( 81-80 : 1984 החלו לעבוד במשרה מלאה ראשונה בגיל 17 או לפני זה ( לעומת 19 % מקרב האשכנזים ;( רק 9 % החלו לימודים על תיכוניים אקדמיים ( לעומת 43 % מקרב האשכנזים 56 % ;( עבדו במקצועות של צווארון כחול ( לעומת 359 & אצל האשכנזים , ( ו 239 & קיבלו הכנסה בגובה של החמישון התחתון ( שם . ( 266 :

ברירות הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help