sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:158

בחצי לב , בכל המערכת , גם באותם חלקים בהם אין לאותה חקיקה כל משמעות . צרצור מציין כי "לביצוע הרפורמה בחינוך בישראל היו נימוקים חינוכיים וחברתיים שנבעו מצרכיה של החברה היהודית , אולם במתכונת זו היא הועברה גם למגזר הערבי . נשאלת השאלה , האם היה מקום לזה , מה גם שבין הנימוקים לביצוע הרפורמה היו נימוקים חברתיים כבדי משקל שאינם קיימים כלל בחברה הערבית , כגון השגת אינטגרציה חברתית" ( שם : שם . ( וכך , מנגנון הסלקציה קיבל משמעות מעוותת משהו : את ההקבצות מקיימים במתמטיקה , עברית וערבית ( לא באנגלית , ( והפעלתן מוסיפה קושי רב , שכן , על המחסור בספרי לימוד המורגש במקצועות הקיימים מתווסף עתה מחסור בספרי לימוד שונים לכל הקבצה והקבצה , בעיקר בערבית ובעברית ( שם : שם . ( יתרה מזאת : תפקידם של המורים היועצים הוא מוגבל , שכן החטיבות העליונות הן עיוניות ברובן הגדול .

ברירות הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help