sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

. 6 עקרונות דידקטיים המנחים בניית פעילות 112 ר . שיקולי דעת בתכנון פעילות - התהליך הקוגניטיבי הנדרש לביצוע משימה 114 8 . הכנת תכנית הוראה 118 9 . תכנית הוראה מדורגת 120 . 10 עבודת סיכום - תכנון יחידת הוראה לפיתוח חשיבה מתמטית בגיל הרך 122 יחידת הוראה : 4 הוראת מושג המספר בגיל הרך . 1 היבטים וייצוגים שונים למספר 134 2 . "הקוקייה והמכשף הרע" 135 3 . ייצוגים שונים למספר 138 4 . הכרת הסמל הגרפי של המספר 141 5 . המוכנות ללמוד את מושג המספר 145 6 . המספר בהיבט הסידורי - הכרת סדר המספרים 148 7 . שלבים בהתפתחות יכולת הספירה 151 8 . עקרונות בהבנת המנייה 154 . 9 ההיבט הכמותי של המספר - הרכב המספר 158 . 10 קשיים ברכישת מושג המספר - ההיבט הסידורי 170 . 11 קשיים ברכישת מושג המספר - ההיבט הכמותי 177 . 12 ניתוח אירועים - המקרה של חני 183 . 13 ניתוח אירועים - המקרה של נתי 186 . 14 הערכת המוכנות של התלמיד בגן לקראת למידת חשבון 195

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help