sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:327

הערכה עצמית 121 , 120 כללי 192 , 117 , 116 מעגל תמיכה אישי , 224 , 221 , 219 , 216 307 , 229 , 226 תנאי למידה אישיים 126-124 ידע סביבתי התאמות לימודיות ( ע"ע התאמות ) כללי 250 , 193 , 192 , 126 , 117 , 116 , 26 תנאים מקלים 131 , 130 , 128 ? חוסים סיבתיים חוסר אונים נלמד , 74 , 69 , 65-62 ,, 39 278 , 262 , 251 , 239 , 159 מיקוד שליטה 66-62 תוכנית הדיאלוג הייחוסי 166-146 תיאוריה 69-66 כישורי שפה פרגמטיים ארגון חברתי של השיח 42 הנחות מוקדמות 41 כוונות תקשורתיות 40 לומדים עם לקויות למידה 46 , 44 , 43 , 42 , 38 לקויות למידה אגודות ועמותות בישראל ( ע"ע ) גורמי סיכון והגנה 74-70 הגדרות הגדרת 33-36 NJCLD הגדרת משרד החינוך 37 , 36 כוחות 322 , 241 , 120 , 39 כישורי שפה פרגמטיים 47-40 מאפיינים 39-37 מבט היסטורי 47 , 32-30 מודלים טיפוליים חדשניים 33-32 פער בין פוטנציאל להישגים 48-47 מדריכים ( ע"ע הנחיה לסינגור עצמי ) מודל הברית המשולשת חסרים מטא-קוגניטיביים 50 חסרים קוגניטיביים 49 קשיים מוטיבציוניים 51 מודעות עצמית 271 , 234 , 195 , 188 , 170 , 143 , 125 , 119 , 106 , 50 , 30 , 22 , 21 מוטיבציה תוכניות קידום חבר וירטו @ לי 145-138 דיאלוג ייחוסי 165-145 תיאוריות הכוונה עצמית 323 , 59-52 ייחוסים סיבתיים 69-66 מיקוד שליטה 71 , 66-62 מסוגלות עצמית 143 , 138 , 62-59 , 22 תכונות מוטיבציוניות 138 , 116 מוטיבציית הישג ( ע " ע מוטיבציהתיאוריות-מיקוד שליטה ) מיומנויות סינגור עצמי אסטרטגיית IDEAL 134 אסטרטגיית 212-213 I-PLAN אסטרטגיית פתרון בעיות , 221 , 219 229 , 226 , 223 אסרטיביות 250 , 134 , 133 , 22 היגדי סינגור עצמי 246-244 , 220 , 137-135 כללי 168 , 132 , 116 רשימות מיומנויות 133 , 132 , 116 מיקוד שליטה ( ע " ע מוטיבציה-תיאוריות , וגם ע"ע ייחוסים סיבתיים ) מיתוסים 204-202 מסוגלות עצמית ( ע " ע מוטיבציה-תיאוריות ) מעגל תמיכה אישי ( ע"ע ידע אישי ) מעברים , 275 , 268 , 267 , 264 , 210 , 206 , 180 279 מתן מסגרת חדשה 80-75 סביבות בית ספר 325 , 276 , 273 , 266 -264 , 179 , 73 , 31 , 29 , 26 , 16 משפחה , 179 , 95 , 73 , 72 , 47 , 29 , 26 , 16 324 , 274 , 265 , 212 , 204 , 180 קהילה 323 , 273 , 247 , 196 , 104 , 73 , 16 סגנון למידה ( ע"ע בקרה אישית ) סוגיות בהנחית סינגור עצמי גיל 275 דבור / כתוב 277 הנחיה מתוקשכת 279 העצמה מול פטרונות 274 , 76 התנגדויות רגשיות 278 , 243 מורה כמסנגר 273

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help