Description:
זהו ספר העוסק בסינגור עצמי של לומדים בעלי לקות למידה. המסר העיקרי של הספר הוא שילד צריך לקחת אחריות על הלקות שלו, כדי שיוכל לדאוג לאינטרסים שלו ולקדמם. בספר שני חלקים: החלק הראשון עוסק בהיבטים תאורטיים המשמשים בסיס לפיתוח תכניות הנחיה לסינגור עצמי עבור לומדים עם לקויות למידה. חלקו השני של הספר מתמקד בהנחייה לסינגור עצמי. כמה דוגמאות לסינגור עצמי: - היה מודע לכך שיש לך קושי. אתה לא טיפש ולא עצלן. אתה זקוק לתמיכה ולעזרה כדי להצליח. - אל תתבייש לחשוף את הלקות שלך בפני אחרים. המאמץ הכרוך בהסתרת לקות הלמידה יגזול ממך משאבים יקרים. - בנה לך קבוצת תמיכה. אם תשתף את משפחתך והסובבים אותך בקשיים תגלה כי יש עוד רבים בעלי לקות למידה סביבך וכי גם המורים יכולים להיות קבוצת תמיכה. - התארגן מראש לדרישות המערכת מול הצרכים השונים שלך. מבחנים בעל פה מול בכתב, אמריקאים מול שאלות פתוחות. עמוד על זכותך להבחן בעל פה אם קבלת אישור לכך. - סינגור עצמי מדבר על תכנון לטווח ארוך המצריך הגדרת מטרות מעבר ליום-יום. אם תתמקד במטרות לעתיד, תוכל לכוונן את עצמך אליהן טוב יותר. ד"ר לאה קוזמינסקי היא חוקרת בתחום של לקויות למידה והתמחותה היא בחקר לקויות שפה ולקויות למידה אצל ילדים ומבוגרים. ד"ר קוזמינסקי היא מרצה בכירה במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי והיועצת האקדמית של המסלול להכשרת מורים לחינוך מיוחד
|
Author:
|
לאה קוזמינסקי
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
תשס"ה - 2004
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
פסיכולוגיה,
|
Pages:
|
336
|
Type:
|
ספר עיון
|
|