sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:302

. 2 כתיבת התח " י האישי א . השתמש בנייר , במחשב או במכשיר הקלטה . אתה יכול גם להיעזר בחבר שיכתוב עבורך . ב . תאר את המוגבלות ( איך היא נקראת , כיצד היא משפיעה עליך בבית ובבית הספר , מה חשוב שאחרים יידעו על המוגבלות שלך . ( ג . עיין במטרות של התח " י הקודם ( כולל המטרות לטווח קצר : ( האם השגת את המטרות ? סמן מה שכבר השגת . ד . אילו מטרות לא השגתי רשום אותן . הן יכולות להיות מטרות חשובות שתרצה לכלול בתח '' י החדש שלך . ה . מהם הכוחות ומהם הצרכים שלך בכל אחד מנושאי הלימוד . כתוב רשימה . ייתכן שזו תהיה פעולה קשה , לכן קח כמה דפי נייר ריקים . על אחד רשום את הכוחות ועל האחר את הצרכים . תוכל להיעזר ב " שאל את עצמך . " ו . הראה למורים ולהורים שלך את רשימת המטרות בתח " י הקודם . האם לדעתך השגת את המטרות האלו ? מה לא השגת ? הוסף אותן לרשימה בסעיף . 3 ז . שאל את המורים שלך מה לדעתם הכוחות והקשיים שלך בכל נושא . רשום זאת . ח . פתח רשימה חדשה של מטרות ויעדים לשנת הלימודים הנוכחית , תוך שימוש ברשימת הכוחות והקשיים שיצרת . ט . תאר את ההתאמות שאתה עשוי להזדקק להן בכל נושא . תוכל להיעזר ברשימת ההתאמות השכיחות . י . חשוב על מטרותיך לעתיד ומה תרצה לעשות כשתסיים את בית הספר התיכון . שוחח עם ההורים והמורים שלך על מה שאתה צריך לעשות השנה כדי להיות מוכן לשנה הבאה . זו נקראת תכנית מעבר . יא . עבוד עם ההורים והמורים שלך כדי ליצור טיוטה של מסמך התח"י . צלם עותקים מהטיוטה עבורך ועבור אלו שיהיו בישיבה . . 3 הכנה לישיבת התח"י א . דבר עם המורה שלך וקבע זמן לישיבה ( תאריך , שעה ומקום . ( הכן רשימה של האנשים שתזמין לישיבה . ב . שלח הזמנה לישיבה לכל אדם ברשימה . תוכל להיעזר בדוגמת ההזמנה שלהלן .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help