sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:300

נ 90 רו : 1 מדריך לתלמיד לקראת ישיבת תח '" לקב'ילת תפנית ח'נוב'ת יחידנית ההנחיות הבאות מבוססות על המדריך האמריקני שפורסם על ידי , NICHCY מרכז המידע הלאומי לילדים ולנוער עם מוגבלויות . מטרת המדריך היא להנחות את התלמיד עם המוגבלויות לקחת חלק פעיל בעיצוב התכנית החינוכית היחידנית שלו . המדריך כולל שני פרקים מרכזיים . הראשון מסביר מהי התכנית החינוכית היחידנית ( תח '' י ) והשני מכוון את התלמיד איך לפתח את התח"י האישי שלו . פרק ראשון ; מהו רנח"יל פרק זה כולל תשעה מדורים , ובהם שאלות ותשובות מפורטות , בשפה פשוטה ומובנת לתלמידים בנושאים הבאים : שאלה : מהו תרדי ? תשובה : תח " י הוא ראשי תיבות של "תכנית חינוכית . "יחידנית התח"י הוא מסמך כתוב , המתאר את התכנית החינוכית של תלמיד עם מוגבלות . בין השאר , התח"י מתאר את המוגבלות שלך , אילו מיומנויות אתה צריך ללמוד , מה תעשה השנה בבית הספר , אילו שירותים בית הספר יספק לך והיכן תלמד . ^ אלה : למה תלמידים עם מוגבלויות זקוקים לתח"י ? תשובה : קודם כל , זהו החוק . החוק דורש שייכתב תח"י עבור כל תלמיד עם מוגבלות , המקבל שירותי חינוך מיוחד . חוץ מזה , התח " י עוזר לבית הספר לספק את הצרכים המיוחדים של התלמיד . הוא גם עוזר לתכנן את המטרות הלימודיות עבורו . שאלה : מהי המטרה של תח " י ? תשובה : המטרה היא להבטיח שכל אחד ( אתה , ההורים שלך וצוות בית הספר ) ידע מהי התכנית החינוכית שלך במהלך השנה . שאלה : היכן נעשה הפיתוח של התח"יי .-תשובה מפתחים את התח"י במהלך ישיבת תח"י . אנשים שקשורים בחינוך שלך נפגשים , דנים ומפתחים את המטרות לתח " י שלך . שאלה : מי מוזמן לישיבת תח"י ? תשובה : אנשים אחדים עוזרים בכתיבת התח " י שלך . חלקם מחויבים לבוא לישיבה על פי החוק וחלקם , כמוך וכמו הוריך , מוזמנים לקחת חלק בישיבה . נ 90 ח'ם

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help