sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:268

ב . לחשוף את הסטודנטים להוראה למחקר עדכני על תכניות לימודים המטפחות מיומנויות של הכוונה עצמית . הסטודנטים כתבו מערכי שיעורים ויישמו אותם בבתי הספר שבהם התנסו בהוראה . הם עשו זאת גס בנושאים של ניהול פגישת IEP על ידי תלמידים עם צרכים מיוחדים וטיפוח מיומנויות של הכוונה עצמית בתחומי דעת שונים ולאורך תכנית הלימודים בבית הספר , וגם עם תלמידים בעלי צרכים לימודיים מגוונים . תוכני ההוראה כללו מודעות עצמית , הערכה עצמית , הכוונה עצמית וסינגור עצמי . דרכי ההוראה הותאמו לסגנון הלמידה , להעדפות ולצרכים הלימודיים של התלמידים עם הצרכים המיוחדים . בנושא של ישיבת lEP-n לימדו סטודנטים להוראה את התלמידים את חמשת התכנים הבאים : . 1 מהי "תכנית חינוכית יחידנית : " מטרה ומרכיבים . . 2 למה יש לי "תכנית חינוכית יחידנית : " זיהוי כוחות , צרכים והתאמות . . 3 מה אני רוצה לעשות אחרי התיכון : ידע לגבי שירותי מעבר ואפשרויות קריירה . . 4 תכנון ישיבת , IEP המונחית על ידי התלמיד ( כולל קביעת רשימת המוזמנים וכתיבת ההזמנה לישיבה . ( . 5 משחק תפקידים לתרגול ניהול ישיבת : 1 EP ניהול ישיבה , שאלות ותשובות ( התייחסות לשאלות כמה מה הלקות שלך ? איך אתה לומד הכי טוב ? לאילו התאמות אתה זקוק ולמה ? מה תרצה להשיג במהלך חצי השנה הכאה בבית הספר . (; הסטודנטים להוראה למדו להעריך שינויים בהתנהגות של הכוונה עצמית אצל תלמידיהם . הסתבר שבעקבות ההשתתפות בפעילויות אלו חלו שינויים התנהגותיים אצל הילדים בעלי הצרכים המיוחדים . הילדים הנחו בהצלחה את ישיבות lEP-n שלהם , עמיתים בבית הספר הציקו להם פחות , וילדים , שישבו בפינת הכיתה , החלו לנוע בחופשיות רבה יותר בכיתה , והשתתפו בדיונים עס עמיתים בכיתה בנושאי לימוד משותפים . המחקר של נבין ושותפיה בחן גם איך סטודנטים להוראה מבינים ומגדירים את המושג "הכוונה עצמית של תלמידים עם צרכים , "מיוחדים ומהם השינויים החלים בדרך שבה הסטודנטים מבינים את המושג הזה בעקבות ההשתתפות ברצף הקורסים . הבנת המושג הסתמכה על הגדרות של עשרים ותשעה סטודנטים ( לפני ההשתתפות בקורסים ובסיומם , ( על תצפיות בפעילויות של הסטודנטים להוראה במהלך ההתנסויות שלהם בבתי ספר , ועל עיון ביומנים הפדגוגיים הרפלקטיביים

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help