sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:252

אני בדרך הנכונה איציק הוא תלמיד כיתה ח' עם לקויות למידה . הוא לומד בכיתה נפרדת , אך משולב בכמה מקצועות לימוד במסגרת הרגילה . במהלך שבעה מפגשים הונחה איציק להשתמש בסינגור עצמי . הוא בחר לפעול מול שושי , המורה שלו לאנגלית , כי לדבריו "אני יודע שזוהי שפה חשובה וממש חשוב לי להצליח באנגלית , אבל למרות ההשקעה הגדולה שלי , אני לא מתקדם מספיק . "בחומר בתיאור הבא איציק מפרט את פעולת הסינגור , שהייתה עבורו נקודת מפנה בהתייחסות לעצמו וליכולת שלו לתרום להצלחה הלימודית שלו . " קבעתי עם שושי לגשת אליה לחדר מורים בסוף יום הלימודים , כי בשעה הזאת יש לה חלון , ובחדר מורים יהיה לנו נוח לשוחח . במהלך כל היום לא הפסקתי לחשוב על זה , כי השיעור באנגלית היה בשעה הראשונה ואחריו היו לי עוד חמישה שיעורים בהם הייתי פחות מרוכז מתמיד , כיוון שהייתי עסוק בלחשוב כל הזמן על מה שאני אגיד לה . רציתי להגיד לה את הדברים בביטחון מלא ובדיוק כמו שתכננתי . רציתי שהיא תראה שזה חשוב לי , שאני משקיע וממש רוצה להשתפר , ושהיא גם תבין מה יכול לעזור לי להתקדם . בסוף יום הלימודים ניגשתי אליה והתיישבנו בחדר מורים . הרגשתי שהלב שלי דופק ממש חזק אבל לדעתי הצלחתי בכל זאת לשדר ביטחון ולהישמע רגוע . אמרתי לה את הדברים , אולי לא בדיוק באותן המילים שתכננתי , אבל בדיוק באותו הסדר . היא הקשיבה לי עד הסוף וחייכה אליי . אז ככר הבנתי שהיא תסכים ובאמת היא הסכימה . אחרי השיחה אתה היו כבר עוד כמה שיעורים , ובאמת היא כבר מתייחסת אחרת . היא נתנה לי את רשימת המילים להכתבה לשבוע הבא , ואני מצליח פרק 12 עדויותש למסנגרי םעצמיי ם בפרק זה יובאו עדויות אישיות של ארבעה מסנגרים עצמיים עם לקויות למידה , שהשתתפו בתכניות מס '' ע : איציק ואורן הם תלמידי חטיבת הביניים , ורינה ויעל הן סטודנטיות . תיאוריהם מבטאים את התפיסה שלהם לגבי תהליך ההנחיה לסינגור עצמי ותרומתו עבורם . העדויות לוקטו במהלך שיחות אישיות , שניהלו המנחים עם לומדים אלו .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help