sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:250

עד כאן הריאיון עם נורית . להלן כמה הערות לדרכי הסינגור העצמי של נורית : . 1 ידע אישי : גם טרום ההנחיה נורית הייתה מודעת לנושאים העשויים לעכב את יעילות הסינגור העצמי שלה , כמו רגשות הבושה ותחושת המבוכה , ידע אישי זה בא לידי ביטוי באמירות , כמו : "התביישתי ; "לבקש "עדיין יש לי בעיה שאני מתביישת לבוא ולהציג את ; "זה "הייתי מאוד נבוכה . גם הורדתי את הראש ואת העיניים . לא היבטתי באף אחד מהם ;" . 2 מיומנויות : לפני ההנחיה לסינגור עצמי , נורית לא הפעילה תקשורת אסרטיבית . היא התביישה לסנגר על זכויותיה ושלחה חברה לעשות זאת במקומה . החברה המסנגרת לא השכילה לתאר את הרצון של נורית להצליח ( היגד חיובי ) או את קשייה , אלא רק פנתה בבקשה להתאמה "אם ניתן להקליט את . "השיעור נוסף על כך , נורית לא תכננה בעבר את מהלכי הסינגור העצמי , ולא שוחחה מראש עם המורים לגבי קשייה ולגבי ההתאמות הנחוצות לה בבחינות . "רק לקראת המבחנים הייתי צריכה להודיע להם שאני זכאית להארכת זמן . אז באתי . "וביקשתי גם במקרים שבהם היא העזה לפנות בבקשה להתאמות , היגדי הסינגור שלה לא היו שלמים והיא לא כללה בבקשה שלה מידע לגבי הרצון שלה להצליח ולהיות מורה ( הרכיב המוטיכציוני . ( היא גם לא תיארה באופן ממוקד את קשייה , תיאור שממנו עשויה הייתה להתבהר הבקשה להתאמות . בדבריה היא הסתפקה בציון הלקות ובזכותה להתאמה "אני לקוית למידה ויש לי הארכת זמן . זה בסדר . "? . 3 ידע סביבתי : ההנחיה לסינגור עצמי שינתה את הפעילות של נורית סביב הבקשה להתאמות , שיקדמו את הצלחתה הלימודית . היא תכננה מראש את פעולותיה ופנתה למורים אחדים בבקשה להקליט את שיעוריהם . הבקשה כללה , נוסף לציון הלקות , גם הסבר כיצד ההתאמה המבוקשת עשויה לשפר את הישגיה הלימודיים : "אני לקוית למידה וטייפ מאוד עוזר לי לשחזר מה שקורה בשיעור , ואם אפשר להקליט . " . 4 תכונות מוטיבציוניות : נורית רואה עכשיו בסינגור העצמי דרך חיים , נתיב שבו תבחר ללכת , כדי לממש את השאיפה שלה להיות "מורה . "טובה

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help