sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:246

להלן דוגמה נוספת להיגדי סינגור עצמי של סטודנטית : שם : טל תאריך : 21 . 5 . 2002 היגדי סינגור עצמי היגד חיובי אני פונה אליך בקשר לסמינריון כהתמחות במתמטיקה . חשוב לי להגיש את העבודה הסמינריונית בזמן ובכך לסיים את כל חובותיי להשלמת התואר . לעבודה סמינריונית בחרתי בנושא של חשיבה אינטואיטיבית של ילדים במושג של אין סוף . קראתי וסיכמתי כבר הרבה חומר בנושא וזה באמת מרתק . אני רוצה להתחיל בכתיבת העבודה . תיאור הבעיה אבל בגלל לקות הלמידה שלי יש לי קושי לארגן את כל החומר לכלל עבודה מאורגנת אחת . זה קושי שאני חווה אותו כבר הרבה שנים והוא קיים גם במקצועות אחרים . לעבודה הסמינריונית הזו קראתי וסיכמתי כבר הרבה פרטים ממקורות מידע שונים , אבל קשה לי למזג את כל הידע שיש לי לעבודה אחת שלמה . הפתרון המוצע הייתי מבקשת את עזרתך . אני מציעה שנקבע פגישה . לפגישה אני אביא את כל החומר שסיכמתי ושנראה לי חשוב כדי להכליל אותו בעבודה ואתה תוכל להנחות אותי לארגן ראשי פרקים לעבודה הזו . הסטודנטים הונחו להשמיע את דברי הסינגור במסגרת פגישה אישית שנקבעה מראש עם המרצה . ניתן גם לכתוב את היגדי הסינגור . אם הסטודנט מרגיש שבמהלך הפגישה הוא לא הצליח לבטא עצמו כראוי , הוא יוכל להגיש למרצה את הסינגור בכתב ולהוסיף : "כתבתי גם את הדברים . אולי יש דברים שלא אמרתי במהלך הפגישה , והייתי מבקש שגם תקרא / י את מה שכתבתי . "

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help