sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:245

ב . תרגול היגדי הס'נגוו בסיטואציות > ' כ 1 ' / וו'ות אותנטיות הסטודנטים תיארו מצבים עכשוויים , שסינגור עצמי עשוי לקדמם . תוך היעזרות בטבלת הנתונים האישיים ובדגם היגדי הסינגור שהוצג , הם בנו ותרגלו בקבוצה את הסינגור העצמי , במתכונת של סימולציה ומשחקי תפקידים . היגדי הסינגור נבנו תוך היעזרות במשוב של חברי הקבוצה . להלן דוגמה של טופס היגדי הסינגור העצמי של סיוון , סטודנטית להוראת האמנות . הסינגור מופנה למורה המלמדת את הקורס על אמנות בתקופת הרנסנס . שם : סיוון תאריך : 21 . 5 . 2002 היגדי סינגור עצמי היגד חיובי אני לומדת את הקורס על אמנות בתקופת הרנסנס . הנושא מעניין אותי והקורס עצמו חשוב להכשרה שלי להוראה , כי הוא בסיס להבנת תקופות מאוחרות יותר באמנות ובסיס להבנת הסיבות לשינויים בתקופות אמנות אחרות . השיעורים מאוד מעניינים אותי . אני נהנית להקשיב ולהשתתף בשיעורים , ואני גם קוראת את כל החומר הקשור לשיעור הזה . אני רוצה לגשת למבחן ולהצליח בו . תיאור הבעיה אבל הכתב שלי לא ברור ויש לי הרבה שגיאות כתיב . בזמן הבחינה אני לא מצליחה לנסח את המשפטים בצורה שלמה ולהעביר על הדף בכתב ברור את כל מה שאני יודעת . בגלל זה ייתכן שלא תביני את כל מה שכתבתי , ואז לא תוכלי להעריך כראוי את הידע שלי . הפתרון המוצע הייתי מבקשת לעשות את המבחן בעל פה , או להגיש לך עבודת מבחן בכתב . את העבודה אני יכולה להדפיס ואז לתקן את שגיאות הכתיב .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help