sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:244

לשאלת סטודנט לגבי ההבחנה בין כוחות לדרכי פיצוי , נערך דיון קבוצתי ובו הגיעו הסטודנטים לתוכנות הבאות , הכוללות את ההכוונה העצמית בתוך הגדרת הפיצוי : "הפיצוי הוא כשאתה משתמש בכוח מסוים שלך המתאים להתמודדות עם אחד הקשיים . "שלך "הלקות והקשיים זה מה שיש לך , שקיבלת , אבל את הכוחות אתה בונה בעצמך . " "הלקות משפיעה על החיים שלך , אבל גם לך יש כוח להשפיע עליה . את קובעת איך החיים שלך . "ייראו "המקום כחיים שאת נותנת ללקות זו ההחלטה האישית שלך והאחריות . "שלך "כמו שיש בעלות על הלקות , יש גם כעלות על הכוחות . " \!/ ' OOK > ליג \! י - מפגש זה עסק בשני .-נושאים א . היגדי הסינגור ; ב . תרגול היגדי הסינגור בסיטואציות עכשוויות אותנטיות . א . היגד' ה נגור' 0 המידע מתוך טבלת הנתונים האישיים שימש את הסטודנטים בבניית היגדי הסינגור העצמי . דגם ההיגדים הסתמך על עבודתה של יואן , ( Yuan , 1994 ) המציעה לכלול בסינגור עצמי שלושה היגדים : . 1 היגד חיובי שבו הסטודנט מביע רצון להשתפר : זהו היגד הפתיחה בסינגור והוא מבטא את המוטיבציה של הסטודנט ללמוד ולהצליח . באמצעותו הסטודנט מבטא את התעניינותו בנושא הנלמד , את רצינותו ואת נכונותו להשקיע מאמץ ולא להתחמק מאחריות . . 2 תיאור הבעיה וכיצד היא משפיעה על ההתנהגות כרגע : זהו היגד ההסתייגות והוא מתחיל במילה . "אבל" כאן הסטודנט מציג את הקושי הספציפי שלו במילוי המשימה הלימודית , כפי שהוגדרה על ידי המרצה . תיאור הקושי מסתמך על הידע של הסטודנט לגבי לקות הלמידה שלו וביטוייה הלימודיים . . 3 בקשה לשינוי ספציפי והצעת אסטרטגיה : זהו היגד הפתרון המוצע . הסטודנט הוא האדם המכיר טוב ביותר את עצמו ואת דרכי הלמידה המתאימות לו . לפיכך עליו להיות זה המציע את דרך הפיצוי ההולמת את הסיטואציה של הקושי שתיאר .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help