sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:240

. 4 תחושה של האשמה עצמ > ת : "אני אשם שקשה לי , " "לא מגיע לי שיתייחסו אלי אחרת . " "אני מרגיש שעשיתי משהו לא טוב ובגלל זה אני צריך להתנצל ולהסביר . " . 5 תחושת כעס ותסכול : "אני כועסת עליהם ולא מבינה איך הם היו מסוגלים לעשות לי ככה , " "הם ראו מה שהם רצו , "לראות "כעסתי שהם לא מבינים אותי , לא מנסים להבין אותי ולא רוצים להבין . "אותי מפגש שני - מפגש זה עסק בשלושה נושאים : א . העלאת הדים ועיבוד התחושות מהמפגש הקודם ב . היכרות עם דו"חות האבחון האישיים ג . בניית פרופיל אישי : זיהוי כוחות , קשיים ודרכי פיצוי אישיות א . ה'ל'לאת הדים ועיבוד התחושות מהמפגש הקודם השאלה הראשונה שהופנתה לקבוצה הייתה : "מה הרגשתם כשיצאתם מהמפגש הקודם . "? שאלה זו העלתה מגוון של תחושות , חלקן של תסכול וכעס , וחלקן תחושות המהוות בסיס ללקיחת אחריות אישית לשינוי , כמו : תחושות של פתיחות , בעלות על הקושי , העצמה ונכונות לעשייה . להלן מקבץ של ציטוטים מדברי המשתתפים לגבי תחושות , שהמפגש הראשון העלה בהם : אני יצאתי מהמפגש עס המון תסכול , כי הוא עורר בי דבר שתמיד רציתי להדחיק , שיש לי בעיות ואני לא עושה כלום להתגבר עליהן . החלטתי לעבוד על עצמי . הרגשתי שזה קושי שלי ואני מוכנה לקבל עזרה . הרגשתי שמגיע לי . המפגש נתן לי לגיטימציה לבקש עזרה . הרגשתי מחוזקת . הבנתי שיש לי קושי ושיש דרך להתמודד איתו . המפגש גרם לי לעשייה . תפסתי אומץ וניגשתי לאנשים שיכולים לעזור . ב . היכרות D"v' / 'Nr » \\ mnr \ n 1 n " 1 T ay מרבית הסטודנטים היו באבחון פסיכולוגי / דידקטי ובידיהם היו דו " חות אבחון אישיים . עבור חלקם הדו " חות האלו היו חידה נעלמה . הם לא הבינו בהכרח מה בדיוק כתוב שם , ולעיתים טענו בלהט שזה בכלל לא מייצג אותם . כמנחת הקבוצה , ראיתי בדו"חות האלו בסיס נתונים ללמידה עצמית . הסטודנטים הביאו עותקים מהדו " חות , עיינו בהם בקבוצה והוזמנו לשאול שאלות הבהרה ולהעיר לגביהם . הם ביקשו הבהרות לגבי מושגים מקצועיים שהופיעו בדו"חות שלהם ,

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help