sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:239

תארי מקרה שבו המערכת ( בית ספר , צבא , מכללה ) לא נענתה לצרכים המיוחדים שלן בסמסטר הקודם עשיתי מבחן בלשון , והמרצה שבחן אותי ידע שאני צריכה הארכת זמן במבחנים . בסוף המבחן , כשכולם הלכו אמרתי לו שאני צריכה עוד קצת זמן והוא אמר לי שהוא נתן לי מספיק . כשהתעקשתי הוא לקח את התיק שלו והלך . תארי בפירוט מה עשית במקרה הזה לאחר שהתעקשתי לקבל עוד קצת זמן והמרצה הלך , נכנסתי ללחץ והלכתי לחפש אותו בכל המכללה כשהמכחן בידי ולא מצאתי אותו . ועוד לא סיימתי את המבחן . מה היו התוצאות ! לבסוף מצאתי אותו והתחלתי להתחנן שייתן לי עוד זמן לסיים את המבחן . אחרי שכנועים רבים הוא נתן לי לסייס את המבחן . כולי הייתי נסערת , אך סיימתי את המבחן . . T פיתוח מ ^ עות רגשית השיחות על אירועים שזימנו סינגור עצמי שימשו כר לשיחה על רגשות . האירועים האלה עוררו במרבית המשתתפים תחושות של חוסר אונים ובלבול . הם לא הבינו מדוע הם ממשיכים להצטדק על לקות , שאינה תוצר של בחירה אישית , וכדברי אחד המשתתפים : "לקות למידה זו לא בחירה , אז למה אני כל הזמן מצטדק . "? מטרת הפעילות הייתה להגביר את המודעות הרגשית של הלומדים להתנהגותם באירועים הדורשים סינגור עצמי . מודעות זו מאפשרת גם עיבוד של הרגשות האלה . התחושות שביטאו המשתתפים לגבי אירועים בעבר , שזימנו סינגור עצמי , היו מחמישה סוגים ; . 1 תחושה של חולשה וחוסר אונים : "הרגשתי שאני לא בשליטה ולא יכולה לשנות את , "הסביבה "אני לא יכולה לקבוע מה יהיה , "איתי "אני לא יכול להגן על עצמי ולכן אני זקוק להגנה של . "האחר . 2 תחושה של נבדלות , .-חריגות "הרגשתי את עצמי על הפנים . למה זה קורה לי ? למה אני שונה מכולם , "? "הרגשתי לא שייכת . " . 3 תחושה של דחייה / נטישה : "הרגשתי שלא אוהבים אותי ולא אכפת להם ממני , " "ההורים שלי היו תמיד לטובת המורה . "

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help