sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:238

תארי בפירוט מה עשית במקרה הזה באותו רגע לא הצלחתי לענות לחברה שלי . ברגע שהמורה שאלה אם קראתי בבית אמרתי לה שכן , אבל היא לא הבינה למה אני לא יכולה לקרוא בכיתה . מאז ועד היום אני לא קוראת בכיתה ומנסה להתרחק מזה . מה היו התוצאות ! אמא שלי גם מורה . היא אמרה למורים שלי לא לבקש ממני לקרוא בקול רם בכיתה , וזה פתר את הבעיה . אבל מאז אין לי בנות חברות . החברים הכי טובים שלי זה הבנים . הדיווח של עינרנ : עינת היא סטודנטית בשנה ד ' במסלול להוראה כחינוך העל-יסודי , המתמחה בהוראת מתמטיקה . עינת נמנעה מלקחת אחריות אישית להשלכות של לקות הלמידה שלה . היא לא פנתה בבקשה ישירה להתאמות וחשבה שזו אחריותה של המערכת להציע לה עזרה . תארי מקרה שבו המערכת ( בית ספר , צבא , מכללה ) לא נענתה לצרכים המיוחדים שלד למרות הידע שלי לא הצלחתי לכתוב עבודות במכללה ולא סיימתי קורסים בגלל זה . קורסים שלמים הייתי צריכה לחזור עליהם . לא פניתי בבקשה לאף מרצה ספציפי , אבל המרצים ידעו את הקושי שלי ולא עזרו לי בו . תארי בפירוט מה עשית במקרה הזה לא פניתי לאף אחד בהקשר הספציפי הזה . האשמתי את עצמי , חזרתי על הקורסים מהתחלה וקיטרתי בטענות שלא קידמו אותי מבחינתי . לא בצורה תכליתית לי היום . מה היו התוצאות ! אני לומדת כבר שבע שנים ולא יודעת אם אני בכלל אסיים השנה ! הדיווח של ריקי : ריקי היא סטודנטית בשנה ב ' במסלול להוראה בחינוך היסודי , המתמחה בהוראת ספרות ומקרא . ריקי פנתה מראש ובצירוף האישורים המתאימים בבקשה להתאמות ( הארכת זמן במבחנים בכתב . ( הקביעה של משך זמן ההארכה לא נעשתה באופן ברור דיו . לא היה בידה של ריקי אישור בכתב על משך ההארכה שלה היא זכאית , והיא עצמה לא וידאה זאת אישית עם המרצה לפני המבחן . ריקי מתארו . אירוע , שבמהלך מבחן היא נזקקה לדיון מחודש עם המרצה על הארכת הזמן עבורה , מתוך עמדת תחינה ולא מעמדת זכאות .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help