sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:237

סינגור עצמי הוגדר בפני הסטודנטים כתהליך הדורש שלוש מיומנויות של "מה , למה ואיך , " הקשורות זו לזו ( על פי המדריך של תכנית אוניברסיטת קנזס , . 1 : ( 3 : 1987 מה : לדעת מה את / ה רוצה להשיג , מהן המטרות האישיות , מהם הכוחות , הקשיים ודרכי הפיצוי . . 2 למה : לדעת ל ! מה את / ה זכאי / ת , כולל תמיכה מתמשכת , התאמות במהלך הלימודים והתאמות בדרכי ההיבחנות . . 3 אין : לדעת איך להשיג ביעילות את המטרה שלך , כולל שימוש יעיל בהיגדי הסינגור העצמי . ג . תיאור מקרה ' 1 ' / 'א התבוננות פנימית כוללת התבוננות אל העבר , ובמפגש הראשון של תכנית מס " ע מתבקשים הסטודנטים לתאר בכתב מקרה מעברם "מקרה שבו המערכת ( בית ספר , צבא , מכללה ) לא נענתה לצרכים שלך כאדם עם לקות למידה . " כמו כן הם מתבקשים לתאר מה עשו במקרה הנדון ומה היו התוצאות . להלן דיווחים של שלוש סטודנטיות , המתארות רמות שונות של לקיחת אחריות אישית וסינגור עצמי . בדיווח של סיוון מתואר אירוע משנת הלימודים הראשונה שלה בבית הספר היסודי . הדיווחים של עינת וריקי הס על אירועים , שהתרחשו בתקופת הלימודים במכללה , אך בטרם למדו כיצד לסנגר על עצמן . דברי הסטודנטיות מובאים כלשונם וללא תיקוני ניסוח . הדיווח של סיוון : סיוון היא סטודנטית בשנה ג' במסלול להוראת האמנות . סיוון מספרת על אירוע שקרה לה בכיתה א , ' שהנחה את ההתנהגות שלה במהלך כל שנות הלימוד . באירוע זה , הגיל הצעיר של סיוון , תגובת החברה לכיתה וחוסר ההבנה של המורה , שיתקו את סיוון לחלוטין . במהלך כל שנות לימודיה בחרה סיוון שלא להתעמת עם המטלה המאיימת של קריאה בקול . האירוע הטראומטי השפיע גם על קשריה החברתיים לאורך שנים רבות . תארי מקרה שבו המערכת ( בית ספר , צבא , מכללה ) לא נענתה לצרכים המיוחדים שלך קרה בכיתה א י כשרק התחלנו לקרוא ולכתוב . המורה ביקשה לקרוא קטע בבית , ואחר כך בבית הספר חזרנו וקראנו שוב אותו קטע . המורה ביקשה שאקרא מול כל הכיתה . ברגע שניסיתי לקרוא , כל האותיות נראו לי הפוכות . לקח לי הרבה זמן לקרוא . החברה שלי אמרה : "מה את עושה כאן ! את לא שווה . "

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help