sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:230

בין המפגש החמישי לשישי כתב איציק באופן עצמאי את מכתב הסינגור , הוסיף בו פרטים שהוזכרו רק באופן כללי בשיחות במהלך מפגשי ההנחיה , ומסר אותו בעצמו לידי המורה . במכתב הוא כלל את כל שלושת מרכיבי הסינגור . עם זאת , ולשם הדגשה , הוא ראה לנכון לחזור יותר מפעם אחת על מרכיב ההיגד החיובי , ואף הוסיף בעצמו בקשה להתאמה נוספת תקפלי" ) את הסיפור לחצי . (" להלן מכתב הסינגור של איציק : חשוב לי לדעת לקרוא כדי שאוכל לקרוא ספרים , להכין שיעורי בית לבד ובעתיד לעזור לילדים שלי . זה לא בושה לא לדעת לקרוא ( היגדים חיוביים . ( קשה לי לקרוא סיפור ארוך . לפעמים אני מתבלבל באותיות ( תיאור הקושי . ( אני משתדל להצליח בכיתה , כדי שאוכל לעבוד לבד בבית , ללא עזרה של ההורים . אני רוצה שההורים יהיו גאים בי שאני קורא ( המשך ההיגד החיובי . ( אני מבקש ממך שתכיני לי סיפורים קצרים גם לכיתה וגם לבית , וגם שתקפלי את הסיפור לחצי " ( הצעת פתרון . ( מפגש : 6 זהו מפגש המשוב על פעולת הסינגור העצמי . איציק הרגיש בטוח בעצמו במהלך הפגישה ואף החליט להציע למורה שתקפל את דפי הסיפור , כי : "אני מתבלבל בדף . "שלם הוא חזה בעצמו קושי אפשרי כבקשה לקפל דפי ספר , ולכן גס הוסיף בעל פה , כי "אולי אפשר לצלם בשבילי את הדפים של הסיפור ואז אפשר גם . "לקפל לדבריו , המורה קיבלה את שתי בקשותיו , ומעתה תכין עבורו סיפורים קצרים מצולמים , שניתן לקפל את דפיהם .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help