sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:229

מפגשים : 4-3 שני המפגשים האלו התמקדו בתיאור מפורט של הקושי של איציק לקרוא , בהעלאת דרכי פתרון להתמודדות עם קושי זה ובבחינת דרכי הפתרון וסבירותן . בסיוע המנחה אורגן המידע בטבלה הבאה : במפגש 4 איציק גם סרטט את מפת מעגל התמיכה שלו וזיהה את המורה שושנה כחלק ממעגל התמיכה האישי שלו . מפגש : 5 מפגש זה התמקד בניסוח היגדי הסינגור העצמי ובהעלאת ציפיות לגבי קשיים שעלולים לעלות בו . היגדי הסינגור העצמי נוסחו בתיווך המנחה והיו : " חשוב לי לדעת לקרוא כדי שאוכל לקרוא ספרים ( היגד חיובי . ( אבל קשה לי לקרוא סיפור ארוך ולפעמים אני מתבלבל באותיות ( תיאור הקושי . ( אני מבקש ממך שתכיני לי לקריאה סיפורים קצרים , גם לכיתה וגם לבית ( הצעת פתרון " . ( התלמיד צפה בקושי אפשרי אחד , שעליו נערך דיון ובהקשר אליו הועלה פתרון אפשרי :

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help