sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:226

במפגש 4 רון גם סרטט את מפת מעגל התמיכה שלו והחליט שכדאי לו לפנות קודם כל למורת הכיתה ורק אחר כך לתלמידים . הוא גם החליט שבפנייה לתלמידים יפנה את מבטו בעיקר ליוסי , שהוא חברו הקרוב . מפגש : 5 רון ציין שהוא ישוחח עם המורה מראש על הפתרון שהוא מציע , ורק אחר כך יפנה לילדי הכיתה במהלך שיעור חברה . השיחה המקדימה של רון עם מורת הכיתה גס היא בגדר סינגור עצמי . לגבי המפגש עם המורה צפה רון שני קשיים אפשריים , המתוארים בטבלה הבאה . נערך דיון עם רון לגבי הקשיים שהעלה , והוא הציע תגובות אפשריות שלו לדברי המורה :

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help