sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:224

במפגש זה מירב גס סרטטה את מפת מעגל התמיכה שלה ( ראו דוגמה בנספח ( 3 והחליטה שפנייה אישית למורה לאנגלית היא פנייה מתאימה . מפגש : 5 מפגש זה התמקד בניסוח היגדי הסינגור ובהעלאת ציפיות לגבי קשיים שעלולים לעלות במפגש הסינגור . היגדי הסינגור נוסחו על ידי מירב , ובתיווך המנחה , והיו : " אני רוצה ללמוד אנגלית וגם לדעת איך לכתוב ( היגד חיובי . ( אני משתדלת להעתיק בדיוק מה שאת כותבת על הלוח אכל בגלל שיש לי לקות למידה אני לא מספיקה להעתיק מהלוח ומתחילה להילחץ . אז בזמן שאני מעתיקה אני מתבלבלת בסדר של האותיות והכל יוצא לי מבולגן ( תיאור הקושי . ( אני מבקשת ממך שאת תגידי לי מה הכי חשוב להעתיק ואז אני אולי אספיק להעתיק ולא אתבלבל ( הצעת פתרון " . ( במפגש זה מירב גם הונחתה לקבוע מראש עם המורה את הפגישה עבור פעולת הסינגור העצמי . מירב הציעה , שהיא תבקש מהמורה פגישה אחרי הלימודים כדי " לדבר על הבעיות שלי . "באנגלית מירב צפתה שני קשיים העלולים לעלות במהלך מפגש הסינגור העצמי עם המורה . נערך עליהם דיון והועלו תגובות אפשריות של מירב : בין המפגש החמישי למפגש השישי התקיימה פעולת הסינגור העצמי . מפגש : 6 זה היה מפגש המשוב . מירב סיפרה שהיא הייתה נרגשת מאוד וקצת התבלבלה בסדר הדברים שהיא אמרה למורה . אבל לבסוף היא הצליחה להסביר לה את כל הקשיים וגם להציע לה ש '' היא תגיד לי מה הכי חשוב להעתיק . " מירב דיווחה שהמורה היללה את היוזמה שלה , ואמרה לה "כל הכבוד " ושהיא "מאוד אמיצה " בכך שפנתה אליה וסיפרה לה על הלקות שלה . המורה הציעה שהיא לא תפנה אל מירב ישירות , כדי לציין מה חשוב , "כי זה יכול להעליב . " הן סיכמו שמעכשיו המורה תסמן קו מתחת לדברים החשובים . מירב הסכימה להצעת הפשרה של המורה , לפיה המורה תסמן כקו ולא תפנה אליה ישירות .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help