sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:222

דוגמאות להנחיה בתפנית y " OE > לתלמידים שלוש הדוגמאות הבאות מובילות את הקורא צעד אחר צעד בכל אחד ממפגשי ההנחיה שהתקיימו עם לומדים בבית הספר היסודי ובחטיבת הביניים . שתי דוגמאות - הראשונה והשלישית - מתארות סינגור עצמי של לומדים עם לקויות למידה לפני מוריהם , ואילו הדוגמה השנייה מדגימה סינגור עצמי לפני חברים בכיתה . שתי הדוגמאות הראשונות כוללות סינגור עצמי דבור , בעוד הדוגמה השלישית עוסקת בעיקרה בסינגור עצמי כתוב . דוגמה : 1 הליך ההנחיה לס'נגור עצמי - ס'נגור 'ל 0 ני מורה מפגש : 1 מירב היא תלמידה עם לקות למידה , המשולבת בכיתה ח ' רגילה בתיכון מקיף . בפגישת ההנחיה הראשונה התבקשה מירב לציין אילו קשיים חווים תלמידים שונים בבית הספר . הקשיים נרשמו בדגם של שמש אסוציאציות . מירב מנתה שבעה קשיים : קושי כללי להתרכז , שכחה בבחינה עקב התרגשות , בושה להצביע ולשאול , קושי להעתיק מהלוח , קושי להסביר , קושי להתרכז בגלל הפרעות מצד חברים , דרישות גבוהות של המורה המקשות להגיש את העבודות בזמן . הנה תרשים הקשיים שציירה מירב :

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help