sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:220

מ 0 גש חמישי : היגדי הס'נגור . 1 בסיוע המנחה לומד התלמיד את המרכיבים של היגדי הסינגור והוא מונחה לנסח את משפטי הסינגור העצמי . הניסוח כולל שלושה מרכיבים : א ) היגד חיובי ; ב ) תיאור הקושי ; ג ) הצעת הפתרון / ההתאמה ( על פי המודל של . ( Yuan , 1994 . 2 התלמיד מתרגל את היגדי הסינגור העצמי מול המנחה , ויחד הם צופים בקשיים הצפויים עם האדם שלפניו ייעשה הסינגור וחושבים כיצד להתייחס לקשיים / לאי ההיענות . . 3 נקבע זמן שבו התלמיד יפעיל את הסינגור העצמי . תכנית מס " ע אינה מסתפקת רק בטיפוח רכיבי הידע , המיומנויות והתכונות המוטיבציוניות , אלא רואה כיעד ללמידה את הפעלת הסינגור העצמי . בין המפגש החמישי למפגש השישי מפעיל התלמיד את הסינגור העצמי מול איש צוות בבית הספר או מול חבר , שכן , בן-משפחה ועוד . מ 0 גש UIU / D ww מפגש זה כולל שני מרכיבים : . 1 משוב על הפעלת הסינגור העצמי : התלמיד מפרט את העשייה שלו ואת רגשותיו במהלך הפעלת הסינגור העצמי . הוא גם משחזר את התגובות של האדם , שמולו הוא סינגר ואת התגובות האישיות לדברי האדם . בשלב זה המנחה חוזרת ומדגישה את אחריותו של התלמיד להליך : האחריות הפעילה שלו לחייו , ואת העובדה שזו אחריות שתוכל לבוא לידי ביטוי גם במגוון התנסויות יומיומיות אחרות . . 2 אם יש צורך בשינוי היגדי הסינגור לאור תגובת האדם שלפניו סינגר , התלמיד מונחה לנסח היגדי סינגור חדשים ולהפעילם , תוך חזרה על פעילויות המפגש החמישי , אך עם היגדי הסינגור החדשים .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help