sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:214

הקורס האוניברסיטאי משולב בתכנית לימודים בת שנתיים עד שלוש שנים לאנשים עם לקויות למידה , העלולים להתקשות בלימודים בתכנית של מכללה רגילה . הקורס נמשך שלושה עשר שבועות ועוסק בנושאים כמו : רגשות לגבי לקויות למידה ; מהן לקויות למידה ? הגורמים ללקויות למידה ; כיצד מאבחנים לקויות למידה ? בחינות ולקויות למידה ; המאפיינים השכיחים של אנשים עם לקויות למידה ; סוגים שונים של לקויות למידה ; סגנונות קוגניטיביים ; זיהוי הכוחות ; דרכי פיצוי ללקויות למידה ; פיתוח פרופיל למידה אישי ; לקות למידה וסינגור עצמי . במהלך פיתוח מיומנויות הסינגור העצמי לומדים הסטודנטים לתקשר את הצרכים שלהם ולעמוד על זכויותיהם . הסינגור כולל שלושה היגדים ; היגד חיובי , תיאור הקושי והצעת אסטרטגיה אפשרית להתגבר עליו . ( ראו פירוט המיומנות של בניית היגדי סינגור עצמי בפרק ( . 8 תפקידו של המנחה להשתתף במשחק תפקידים , כדי לסייע לסטודנטים להשתמש במיומנות זו במצבי חיים אמיתיים המוצגים על ידם בקורס . ההשפעה של תכנית ULD נחקרה באופן מבוקר תוך שימוש בקבוצת ניסוי ( הסטודנטים שהשתתפו בקורס ) וקבוצת ביקורת ( קבוצה אחרת של סטודנטים עם לקויות למידה שלא השתתפה כקורס . ( נמצא כי ההשתתפות בקורס סייעה לסטודנטים לדעת יותר על לקויות למידה ואפשרה להם לבטא בבהירות את הכוחות , את הקשיים ואת אסטרטגיות הפיצוי המותאמות להם .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help