sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:213

. 2 כלול ברשימה שלך מידע , שיסייע לך לראות היכן תוכל להשתלב בישיבת התכנון . . 3 נסה להיות מאזין קשוב , כדי שתוכל להגיב לדברי האחרים ולשאלותיהם . A ושאל שאלות , . 5 נסח את המטרות שלך . בסיום הפגישה סכם את תוצאותיה כדי שתוכל לנסח מטרות עתידיות . השימוש באסטרטגיה זו עשוי להעלות את תחושת הערך העצמי של הלומדים , מכיוון שהתרגול שלה כולל תשומת לב לפיתוח התנהגות אסרטיבית . 0 דנ \ ז - 7 משחק תסק ם' ^ בס'נגור עצמי וביישום ישיר הסדנה האחרונה דורשת מהסטודנט לתרגל את מיומנויות הסינגור העצמי מול אנשי סגל ובהקשרים טבעיים בכיתת הלימוד . הסטודנט מתבקש לפנות למרצה באחד הקורסים שהוא לומד בו , להסביר לו על לקות הלמידה שלו ולמנות את ההתאמות שיזדקק להן בקורס . החברים בקבוצת הסדנה נותנים לסטודנט משוב על הפנייה הזו . תכנית Understanding Learning Disabilities : ULD המסגרת לתכנית זו היא קורס אוניברסיטאי ל"הבנת לקויות למידה" , ( ULD ) המתקיים בלסלי קולג ' שבאוניברסיטת קיימברידג . ' הקורס מיועד לשפר את ההבנה של סטודנטים עם לקויות למידה לגבי הלקות שלהם ולגבי השפעותיה על חייהם . מטרת הקורס להעמיק את הקבלה העצמית של הסטודנטים , להגביר את תחושה הערך העצמי שלהט ולהרחיב את נכונותם לשאול שאלות ולבקש מענה לצרכים הייחודיים שלהט . מתוך כך יש לקורס שלושה יעדים : . 1 לספק לסטודנטים תשובות לשאלות בסיסיות על לקויות למידה . . 2 לסייע לכל סטודנט ללמוד על סגנון הלמידה האישי שלו , יכולותיו , קשייו והאסטרטגיות שהוא יכול לפתח על בסיס היכולות שלו , כדי לפצות על קשייו . . 3 ללמד מיומנויות של סינגור עצמי ולהנחות את הסטודנטים להשתמש בהן בהתנסויות מידיות ובחייהם בעתיד .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help