sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:204

בהקשר למיתוס זה , מוצגות חמש המלצות .-לסטודנטים א . הצטרף בקמפוס לקבוצת תמיכה של סטודנטים עם לקויות למידה , או השתדל ליצור קבוצה כזו . ב . תיהנה מפעילויות של הירגעות וצמיחה אישית ( כמו פעילות ספורטיבית עם קבוצת סטודנטים . ( ג . חפש איזון בין הפן האקדמי והפן החברתי . ד . קח חלק בפעילות בקמפוס , בגבולות הזמן שאתה יכול להקדיש לכך . זו דרך מעולה לפגוש אנשים ולפתח מיומנויות חברתיות . ה . חפש עזרה מקצועית בתחומים שבהם אתה מתקשה . מיתוס : 4 ההורים צריכים להיות מעורבים ולטפל במצבים לימודיים קשים שבנם / בתם הסטודנט נתקל בהם . במסגרות הלימוד הקודמות שימשו ההורים כסנגורים של ילדיהם , אך עם ההשתלבות במסגרות לימודים על-תיכוניות הסטודנט הוא האחראי לפעול למען עצמו , להישען על משאביו האישיים ולחפש תמיכה של המרצים , אנשי מרכז התמיכה , או אנשים במקצועות הייעוץ וההכוונה המקצועית . הורים עם "כוונות טובות" נוטים לבחור עבור ילדם את מקצוע הלימוד , לכוון אותו למסגרת תמיכה ואפילו להנחות את המרצה איך ללמד את ילדם . מעורבות מוגזמת של ההורים עלולה לעורר דחייה מצד המרצה וצוות התמיכה , הרואים בכך הגנתיות יתר . על ההורים לאפשר לילדם לגדול ולקחת אחריות על חייו כבוגר . ללמוד להיות מסנגר עצמי הוא מצב של "מנצח - ; "מנצח הורים וסגל ההוראה " ינצחו" כאשר הסטודנט ינהל משא ומתן יעיל לקידום הישגיו , והסטודנט עם לקויות הלמידה "ינצח" כשהוא יצליח לסיים את לימודיו בהצלחה וישתלב בשוק העבודה . ioo > או 'לא 'ל 00 ו ? n 1 p ° 'n > y " אנשים עם לקויות למידה , הפונים ללימודים במסגרות של השכלה גבוהה או הפונים לעבודה בשוק התעסוקה , שואלים את עצמם : האם לספר או לא לספר על הלקות ? ואם לספר , אז מהו הזמן המתאים ? גלן יאנג (( Ycung , 1996 ) חבר הוועדה לסינגור של "האגודה ללקויות למידה" בארצות הברית ( LDA ) מצדד בחשיפת הלקות ואומי : "אס יש לך לקות למידה , משמע שיש לך . "לקות לדעתו , אנשים עם לקויות למידה ואנשי חינוך , הנמנעים מליצור קשר בין "לקות" לבין " לקות , "למידה אינם מקדמים הצלחה . התנהגות כזו אינה מעודדת את השמירה

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help