sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:191

התכנית של רבידי ופירסון מובנית מאוד , היא כוללת גם הסברים מפורטים לתלמיד על קשיי תהלוך אצל תלמידים עם לקויות למידה , דפי עבודה לתלמיד והנחיות להורים . הם ממליצים שהתכנית תיושם על ידי המורה במהלך כמה שבועות רצופים של לימוד , ביחידות זמן קבועות מראש . קצב הלימוד יותנה בידע הקודם של התלמידים ובצרכים האישיים שלהם . נספח 7 מציג את השאלון לקביעת סגנון למידה אישי מתוך תכנית זו . תבנית Gates Chili תכנית זו מתוארת על ידי ווימר , קפוטלי ודיקאמילו . ( DiCamillo , 1994 Weimer , Cappotelli &) התיאור המפורט שלהם עשוי לשמש מדריך להפעלת התכנית עם לומדים משתי קבוצות גיל : א . לומדים בכיתות ו-ח , עם דגש על רכיבי הידע . מודעות התלמיד ללקות שלו ולהתאמות בבחינות ;

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help