sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:164

עמוס : הוא צריך שיתייחסו אליו . יונתן : ככה הם יכירו אותו . מורה : מה רוני צריך לעשות כדי שהילדים שאלה מנחה ( 7 ) יכירו אותו ויתייחסו אליו ? קבלת אחריות אישית ( 2 ) יונתן : הוא לא צריך סתם לשבת ולחכות . מאמץ עמוס : הוא יכול לספר להם מה הוא היה אסטרטגיה בחיפה . גלעד : אבל הם לא מאמינים למה שהוא אחר מספר להם . משמעותי עדינה : כדאי לו להתחיל להיות פעיל אסטרטגיה בכיתה . ( לא מפורט ) מורה : מה הוא יכול לעשות כדי להיות שאלה מנחה ( 7 ) פעיל בכיתה ? קבלת אחריות אישית ( 2 ) עדינה : אם הם יוצאים לטיול שנתי אז הוא יכול להתנדב להיות בוועדת טיול ולארגן את החוליות של הילדים לטיול . אסטרטגיה יונתן : הוא גם יכול להיכנס לוועדות אחרות בכיתה . הוא יכול להיכנס לוועדת ספורט כי הוא טוב בכדורסל . אסטרטגיה עמוס : אבל לא אוהבים אותו בכיתה . אחר משמעותי יונתן : כן , אז הוא צריך לעשות דברים אסטרטגיה שיאהבו אותו . ( לא מפורט ) עמוס : לא להתחנף למורים . אסטרטגיה .-עדינה לעזור לבנות . אסטרטגיה יונתן : בכלל להיות חברותי . מאמץ כללי מורה : אז זה לא קשור בכלל למזל או קבלת אחריות לכיתה גרועה . אישית ( 2 )

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help