sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:163

9 רוטוקול השיח הכיתתי ? יחוס המרכיב במשוב התלמיד המורה מורה : מה לדעתכם הבין פתאום רוני ? שאלה מנחה ( 7 ) עמוס : לא מספיק להיות טוב בכדורסל . יונתן : זה שהוא היה טוב בכדורסל זה לא היה סתם . מורה : מה פירוש "לא היה סתם ?" קבלת אחריות אישית ( 2 ) יונתן : הוא בטח התאמן המון . מאמץ עדינה : רוני היה גם במועצת תלמידים . עמוס : רואים שהלך לרוני בבית הספר מזל הקודם . מורה : איך זה קורה כשלמישהו מהילדים קבלת אחריות הולך בבית הספר ? אישית ( 2 ) התקדמות אישית ( 1 ) יצחק : לא הולך למישהו סתם . בטח כולם יכולת אהבו אותו . אולי הוא היה חתיך . יונתן : ומה , עכשיו הוא כבר לא חתיך ? יצחק : גם עכשיו הוא חתיך . הוא בטח לא יכולת ; השתנה . מורה : אנחנו מדברים עכשיו על רוני . מהאירוע אנחנו לא יודעים איך הוא נראה אבל אנחנו יודעים שבבית הספר הקודם בחיפה הוא היה תלמיד פעיל כמועצת תלמידים וגם שחקן כדורסל מעולה . אבל בבאר שבע הוא לא כל כך מקובל . אחרי שרוני דיבר בטלפון עם ערן , רוני הבין משהו . מה הוא הבין ? שאלה מנחה ( 7 ) נתן : הוא הבין שבבאר שבע עוד לא אחר מכירים אותו ובגלל זה הילדים לא משמעותי מתייחסים אליו .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help