sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:161

ץ וגמה : 2 המורה מחזירה בוחן ב 00 רות בנושא החריזה . מ'כא'ל נ 3 ש'ל . הדיאלוג המרכ > ב ה"חוסי מורה : מיכאל , שמתי לב שלא חזרת על החומר אי שימוש באסטרטגיה מקדמת ( 5 ) מיכאל : המורה , אני לא מבין את החרוזים האלה . זה מבלבל אותי . זה קשה מידי בשבילי מורה : מיכאל , כשאתה לא מבין חומר מסוים , מה אתה יכול לעשות ? הפניית שאלה מנחה ( 7 ) מיכאל : לבקש עזרה ממך . מורה : נכון מאוד . אז מי אחראי : אתה או החומר הקשה ? קבלת אחריות אישית ( 2 ) מיכאל : ברור שאני . אבל מה אני יעשה ? נזכרתי מאוחר מידי לבקש עזרה . מורה : אני מוכנה הפעם לתת לך בוחן חוזר התקדמות ביחס לעצמו ( 1 ) מיכאל : מורה , תודה . אני רוצה . בטח . תלמדי אותי את החומרי מורה : ברצון . תכין שאלות שאתה לא מבין פירוט האסטרטגיה ( 6 ) ואני אשמח לעזור לך . מיכאל : מורה , תדעי לך שהייתי רוצה עוד מורות כמוך . המורות הפנימו את המשוב החינוכי-ייחוסי על מרכיביו . הן הדגישו את החשיבות של השקעת מאמץ ופיתחו יחד עם התלמידים אסטרטגיות העשויות לקדם הצלחה במצבים לימודיים וחברתיים . בהדרגה גם התלמידים למדו לדבר "בשפה ייחוסית" ולהתמקד באחריות האישית שלהם להתקדמות ולהצלחה .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help