sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:160

מרכיבי המשוב . 1 הצגת ההתקדמות של התלמיד כעניין אישי תוך השוואתה להישגים האישיים הקודמים ; . 2 קבלת אחריות אישית להצלחה ולכישלון ; . 3 הכרת החשיבות שבהשקעת המאמץ ; A פירוש המושג מאמץ : השקעת זמן , תשומת לב , רצינות והתמדה ; . 5 מתן משוב חיובי על שימוש באסטרטגיה מקדמת ; . 6 פירוט מילולי של מרכיבי האסטרטגיה היעילה ; . 7 הפניית שאלה מנחה לתלמיד על הסיבות לכישלון וכיצד הוא יכול לשפר את הלמידה שלו . להלן שני דיאלוגים בין מורה לתלמיד . כל אחד מהם התרחש באופן ספונטני , כשהמורה משתדלת לכלול באופן מודע בדבריה חלק ממרכיבי המשוב החינוכיייחוסי . המספר שבסוגריים מציין את מספרו של המרכיב . ^ גמה : 1 הת'למ'ץ 'ם 0 > ' וק'ם > 'ב ב ^ ת כ'תה הדיאלוג המרכיב הייחוסי מורה : מידד , אני רואה שאתה עובד ברצינות פירוש המאמץ ( 4 ) מידד : כן , אני מבין את התרגילים האלה מורה : יופי . מה עשית כדי להבין ? שאלה מנחה ( 7 ) מידד : אני קורא את השאלה . מורה : נהדר . אני רואה שאתה מסמן בקו את הפעולה ( בחשבון ) שצריך לעשות . פירוט האסטרטגיה ( 6 ) מידד : כן . אני מבטיח לך שגם בתרגיל הבא אני אסמן . מורה : תבטיח את זה לעצמך , קבלת אחריות אישית ( 2 ) ואני אשמח מאוד לראות אותך פותר נכון . התקדמות ביחס לעצמו ( 1 )

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help