sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:157

תשובת ליאת לתגובת המורה ( פסקה ( 5 היא ערבוב של ייחוסים . היא מציינת ייחוסי מאמץ "אני למדתי את החומר , " ייחוס לקלות המטלה "זה מאוד מאוד קל לי בו , " ייחוס ליכולת "אני יודעת את החומר " וחוסר ביטחון כללי לגבי הגורמים התורמים לחוסר ההצלחה שלה במבחנים "לא כל כך מצליחה במבחנים . אני לא יודעת למה . " כאמור , ליאת לקחה חלק בתכנית הדיאלוג הייחוסי , הבאה לעצב מחדש את הייחוסים הסיבתיים של תלמידים עם לקויות למידה . עיון בדף דו השיח , 'ב שליאת מילאה ארבעה חודשים אחר כך , מגלה שינויים מעניינים בסגנון הייחוסים שלה . במהלך החודשים האלו ניהלה ליאת ברציפות דיאלוגים ייחוסיים בכתב עם המורה .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help