sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:149

כאמור , התהליך כולו אורך כשלושה שבועות . לאחר שבוע של הפסקה נעשה שימוש בדפי דו שיח חדשים , וכך חוזר התהליך ונשנה במהלך כל שנת הלימודים . המורה כולל שלושה מרכיבים בתגובתו לדברי התלמיד ; . 1 חיזוק לייחוס פנימי נשלט , כלומר : חיזוק לייחוסים של מאמץ ולהפעלת אסטרטגיות יעילות ; . 2 שיקוף מילולי של ייחוסי התלמיד , הממוקדים בלקיחת אחריות אישית ללמידה ; . 3 הפניית שאלה מנחה לתלמיד . מטרת השאלה המנחה לכוון את התלמיד לשקול פעולות ספציפיות שיוכל להפעיל כדי לקדם את למידתו , כמו : איך להכין שיעורי בית , איך להקשיב כשיעור , כיצד להתכונן למבחן או מהן הדרכים לניהול יעיל של זמנו מחוץ לבית הספר . דף דו השיח הבא מדגים את הדיאלוג הייחוסי בין מורה לתלמיד כיתה ה , בבית ספר ממלכתי-דתי . לתלמיד נתן יש הישגים לימודיים ראויים והוא ללא לקות למידה .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help