sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:137

: \ o i ?\ 1 ) ' , 1 הצ'לת פתרון במשפט זה הלומד מציע את אסטרטגיית השינוי שתסייע לו . הצעת הפתרון היא באחריות הלומד עם לקות הלמידה , ולא באחריות הנמען ( למשל , המורה , ( והיא מבוססת על הידע האישי והסביבתי שהלומד צבר : הוא מכיר את כוחותיו , את קשייו ואת דרכי הפיצוי ההולמות אותו . הפתרון המוצע נשען גם על הידע הסביבתי של הלומד לגבי תנאים מקלים והתאמות אפשריות . דברי הלומד בהיגד השלישי עשויים להישמע כך : ... " האם תוכל לכתוב לי את ההנחיות לכתיבת העבודה , כדי שאוכל לחזור ולהסתכל עליהן בבית . " כלומר , ההיגד השלישי בסינגור העצמי הוא בקשה לשינוי ספציפי והצעת אסטרטגיה לביצוע השינוי . מטרתה של תכנית הנחיה לסינגור עצמי היא ללמד את הלומדים לבטא את הצרכים שלהם בפני סגל ההוראה והעמיתים , כך שיוכלו לשמור ביעילות על זכויותיהם ולהבטיח תנאים אופטימליים להצלחה . תרגול היגדי הסינגור אינו צריך להידחות עד לסיום הלימודים העל יסודיים , כפי שנעשה בתכניות הנחיה שונות , כמו בתכנית של יואן . ( Yuan , 1994 ) ניתן לדעתי לשלב הנחיה בהיגדי סינגור עצמי לתלמידים בעלי לקויות למידה בכל כיתות הלימוד , כפי שזה נעשה בתכניות מס"ע ( ראו קוזמינסקי , , 2002 וכן בהמשך , בפרק 11 המתאר את תכניות מס " ע . (

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help