sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:131

. 5 לאפשר הגשת עבודות חלופיות כמו הצגה בע"פ בכיתה . . 6 לבקש אחד מתלמידי הכיתה שירשום את תוכן השיעור , ולהעמיד את הכתוב לרשות התלמיד עם לקות הלמידה . . 7 לאפשר הקלטת הרצאות . תנאים מקילים והתאמות במהלך הלימודים ללומדים עם קש" חשבון : ( תנאים אלה נתונים ליוזמה של המורה או של התלמיד הלומד את פעולת הסינגור העצמי . ( . 1 לשבת במושב הקדמי . . 2 לבקש הסבר לסמלים או לשלבי פעולה שאינו בטוח בהם . . 3 לרשום את הצעדים של התהליך . . 4 לקבוע זמן -ייעוץ עם המורה מחוץ לשיעור . . 5 לעבוד עם חבר-מנחה . . 6 לכתוב על נייר משובץ . . 7 לבקש מהמורה דוגמאות קונקרטיות . . 8 לבקש תוספת זמן . . 9 לאפשר שימוש במחשבון . תנאים מקלים והתאמות במהלך הלימודים ללומדים > ' ם "u / p ארגון : ( גם תנאים אלה נתונים ליוזמה של המורה או של התלמיד הלומד את פעולת הסינגור העצמי . ( . 1 לאפשר לתלמיד לקבל מראש את תכנית הקורס או השיעור . . 2 לבקש מן המורה כתחילת השליש / סמסטר את רשימת הדרישות לעבודות הגשה . . 3 לבקש מן המורה לחזור על ההוראות עד שהן מובנות . . 4 לקבוע זמן לפגישה אישית עם המורה לשם הבהרות . . 5 לבקש מבחנים בטווחי זמן קצרים יותר , על יחידות לימוד קטנות יותר . . 6 לבקש חונך-עמית או חונך מקצועי לחזרה על החומר . חוזרי מנכ"ל של משרד החינוך בישראל מבהירים את תקנות המשרד להתאמת דרכי ההיבחנות בבחינות הבגרות לתלמידים עם לקויות למידה .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help