sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:129

. 6 לערב מספר רב של חושים - חזותי , שמיעתי , מישושי , תנועתי - כתהליך ההוראה-למידה . תלמידים עם לקויות למידה עשויים להצליח כך יותר . . 7 להקצות זמן נוסף להשלמת משימה ארוכה או מפורטת . . 8 לכתוב את אוצר המילים הייחודי לנושא הנלמד על הלוח במהלך ההוראה . פעילות זו , שתיעשה על ידי המורה , תעזור לתלמידים להכיר טוב יותר את הביטוי המתאים ולראות מהו האיות הנכון של כל מילה . . 9 להעדיף חומרי לימוד מודפסים . אם החומר מוגש בכתב יד יש להקפיד על כתב יד קריא במיוחד . . 10 להגיש לתלמידים חומרי למידה המודפסים ברווח כפול ולהדגיש את מושגי המפתח הכלולים בהם . . 11 לאפשר לתלמידים להשתמש במחשב נייד לרישום הערות . . 12 לאפשר לתלמידים להשתמש במאיית אלקטרוני . . 13 לאפשר לתלמידים להשתמש במחשבון רגיל או במחשבון קולי . . 14 ליידע את התלמידים מראש על כל שינוי , כדי שיוכלו לחוות אותו ללא קושי . . 15 לאפשר לתלמידים לבקש מהמורה לכתוב עבורם את ההוראות למשימה , כדי להבטיח שהמידע יהיה מדויק . . 16 לסייע לתלמידים באיתור חבר מהכיתה , שניתן לצלם ממנו את הרשימות שלו . אם התלמידים עם לקות הלמידה לא יצטרכו לעסוק ברישום דברי המורה , הם יוכלו להתרכז טוב יותר במה שנאמר בשיעור . התאמות בבחינות . 1 מרבית התשובות ( סימון , הקפה בעיגול או כתיבה ) צריכות להירשם על טופס המבחן עצמו , כדי שהתלמיד לא ייאלץ להעביר מידע מטופס המבחן לדף אחר שעליו ייכתבו התשובות . . 2 השאלות צריכות להיות ישירות וברורות ולא עקיפות ומתחכמות . . 3 אוצר המילים במבחן צריך להיות מוכר לתלמידים מן השיעורים שנלמדו . . 4 המבחן צריך להיות מודפס וברווח כפול ( או עם אותיות מוגדלות , על פי הצורך . ( . 5 יש לאפשר לתלמידים לסמן את הערותיהם על טופס המבחן עצמו . סימון מילים חשובות או סימון החלקים הנדרשים בתשובה יכול לסייע לתלמיד להתמקד בשאלה .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help