sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:124

נספחים 4 א-ה מציגים רשימות בקרה נוספות של כוחות וקשיים בתחומי למידה שונים כגון כתיבה , קריאה , חשבון , מיומנויות ארגון / למידה ומיומנויות חברתיות . רשימות בקרה אלו מסייעות ללומד להעמיק את הידע האישי שלו לגבי תחומי חוזק ולגבי קשיים בבית הספר . זיהוי כזה משמש אחר כך באיתור תחומים הדורשים סינגור עצמי ובהצעה של דרכי פיצוי ופתרונות להתמודדות . תנא' למ'דה רכיב הידע האישי כולל גם היכרות עם סגנון הלמידה האישי ועם התנאים המייעלים את הלמידה האישית . שתי רשימות הבקרה הבאות של תנאי למידה על פי יואן ( Yuan , 1994 ) עשויות לשמש בסיס ראשוני להיכרות אישית . היכרות זו יכולה להיעשות באופן אישי או במסגרת של קבוצת תמיכה , ותכליתה העמקת המודעות של התלמיד לצרכיו האישיים ולדרכים האפשריות להגשמת צרכים אלו .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help