sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:80

שהוא הצליח בעבודת ההוראה , משום שיכול היה להתאים את עצמו לדרישות ההוראה ולנסח לעצמו מחדש את תפיסת תפקידו ותרומתו במערך משתנה זה . מתן מסגרת חדשה לחוויות של הצלחה וכישלון הוא תהליך דינמי ומתפתח . אין זה קורה בבת אחת והוא כשלעצמו גם אינו מבטיח הצלחה . הוא דורש אינטרוספקציה , הכרה עצמית וזיהוי מאפיינים אישיים של חוזק וחולשה . לסיכום , פרק זה עסק בהיבטים מוטיבציוניים ובחשיבותם לקידום ההישגים האישיים של אנשים עם לקויות למידה . העמקה של ייחוסים סיבתיים פנימייםנשלטים ופיתוח תחושה של שליטה ומסוגלות עצמית הם יסוד להעצמה אישית . אדם המרגיש בעלות על יכולתו וקשייו יוכל גם לפרוץ את מעגל חוסר האונים הנלמד על ידי פיתוח אסטרטגיות מפצות . הוא יעבור ממצב סביל למצב של שותפות פעילה ושליטה בחייו . תאפיין אותו התנהגות של הכוונה עצמית והוא יהיה נכון להפעיל את כישוריו בסינגור עצמי .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help