sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:51

קש"ם מוס'בצ'ונ '' ם מורים נוטים להדגיש את הקשיים המוטיבציוניים של תלמידים עם לקויות למידה ותולים בקשיים אלו את האחריות למרבית הכישלונות של תלמידים אלו . אמנם הקשיים המוטיבציוניים אינם נמנים עם המאפיינים הראשוניים של לקות הלמידה , אך גם אדלמן ווגל ( Adelman & Vogel , 1990 ) מציינות את הקשר ההדוק בין מוטיבציה ועמדות כלפי למידה לבין הצלחה בלימודים ובתעסוקה בקרב אוכלוסיה זו . כדי להבין מה עשוי להיות המקור לקשיים המוטיבציונייס של אנשים עם לקויות למידה וכיצד לעודד הניעה ללמידה ולעשייה , נפנה לבחון מבני דעת אחדים , ולכך יוקדש פרק . 3 נתחיל בתאוריית ההכוונה העצמית של דיסי וראיין , תאוריה שמרכיבים שלה מופיעים בתכניות שונות לטיפוח הכוונה עצמית וסינגור עצמי אצל תלמידים עם לקויות למידה . אחר כך נפנה לעסוק כמסוגלות עצמית , במיקוד שליטה , בחוסר אונים נלמד ובסגנון הייחוסים הסיבתיים . דוגמאות לתכניות המטפחות תכונות מוטיבציוניות מוצגות בפרק , 9 המתאר את רכ | ב התכונות המוטיבציוניות בהנחיה לסינגור עצמי .

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help