sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

חלק ב י - הנחיה 'ל נגור' 0 עצמי 113 פרק : 6 הפעו'לה שיל ס'נגור עצמי 115 רכיבי הסינגור העצמי 115 שלבי הסעולה 117 סרק : 7 רכיב 119 yrr > דע אישי : אפיונים אישיים ותנאי למידה 119 ידע סביבתי : תנאים מקלים והתאמות לימודיות 126 פרק : 8 רכיב המיומנויות 132 מיומנויות הנדרשות לסינגור עצמי 132 מיומנות של התנהגות אסרטיבית 133 מיומנות של בניית היגדי ס'נגור עצמי 135 פרק : 9 רכיב התכונות המוכז'בצ'ונ'ות 138 9 יתוח תחושת מסוגלות עצמית ותכנית חבר ו'רסו @ לי 138 קידום "חוסים 0 נימ"ם-נשל 0 ים ותכנית "הדיאלוג הייחוס 145 '' פרק : 10 תכניות הנחיה 167 תכניות לקידום הכוונה עצמית 167 הנחיה ישירה לס'נגור עצמי 187 תכניות הנחיה לס'נגור עצמי לתלמידים 190 תכניות הנחיה לס'נגור עצמי לסטודנטים 201 פרק : 11 תכניות מס יי ע 215 תכנית מס ע לתלמידים 216 תכנית מס י ע לסטודנטים 234 פרק : 12 עדויות \!/ ל מסנגרים עצמיים 252 אני בדרך הנכונה 252 קודם לא הייתי מסוגל 253 יש לי לגיטימציה 255 סרח שהבשיל 259 סינגור עצמי בשבילי זה 259 ... התרומה למנחי התכנית 260 פרק : 13 הכשרת מורים 'לטיפוח הכוונה עצמית וס'נגור עצמי 262 ת 9 ק'ד המורה / המנחה 262 שילוב הכוונה עצמית וסינגור עצמי בתכניות להכשרת מורים 267

מכון מופ"ת

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help