sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

כמו כן מצורפים לתכנית : תקנון משרד החינוך בתחום המשמעת רשימת סרטים אשר יסייעו למורה לטפל בנושא המשמעת רשימה ביבליוגרפית מותאמת לסטודנטים . המלצות להרכבת קורס » ם מתון התכנ » ת : כל חלקי התכנית נוסו בכל מיני דרכים במסגרת קורסים בנושא המשמעת בבית הספר במכללות ( שנה ג ( ' במסלולים שונים , או במסגרת קורסי ליווי בקליטה למורים בשנה הראשונה לעבודה . לאור הניסיון שנרכש מובאות להלן כמה המלצות להרכבת תכניות לימודים לקורסים או לסדנאות בנושא . . 1 מומלץ לבנות תכנית במתכונת סדנה המשלבת א . חומר תאורטי ב . תרגילים ג . ניתוח של אירועים שמביאים הסטודנטים מן העבודה המעשית . בדרך זו יבוא לידי ביטוי השילוב בין תאוריה למעשה . . 2 מומלץ לצרף כמה גישות בתכנית על פי השיקולים האלה.- א . צורכי הסטודנטים : צרכים אלו ייבדקו בשיחת פתיחה של לימוד הנושא . ציפיות הסטודנטים משקפות את מידת החשיפה המעשית והתאורטית שלהם לנושא . ב . צורכי המסלול : אלה כוללים את המאפיינים והבעיות הייחודיות של אוכלוסיית היעד להוראה , בכל מסלול , בתחום המשמעת בבית הספר . ג . העדפותיו וכישוריו של המורה ככל שהשכלתו והכשרתו של המורה כוללות ידע רחב יותר על התאוריות המופיעות בתכנית וכישורי הנחיה והדרכה מיומנים , כן יוכל לעסוק בגישות רבות יותר ולהפעיל תרגילים מסוגים רבים יותר . ד . הזמן והמשאבים המוקדשים ללימוד הנושא : אופיה המודולרי של התכנית מאפשר לגזור ממנה , מצד אחד , תת פרק בודד ולהפעילו כסדנה מקוצרת המאירה פן ספציפי בנושא המשמעת ; ומצד אחר , ליצור כל הרכב שהוא של תת הפרקים ולהפעילו כסדנה ממושכת עצמאית או במסגרת הנושא "ניהול כיתה . "

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help