Description:
חוברת זו פורסת בפני המורים גישות שונות בפסיכולוגיה, המאירות את נושא המשמעת בבית הספר ומציעות מגוון רחב של של דרכי טיפול בבעיות משמעת בכיתה. הגישות מלוות במבחר תרגילים המסייעים למורה בעיבוד התיאוריות לצורך יישום עקרונותיהן בעבודתו. דגש מיוחד מושם על ניתוח אירועים העוסקים בבעיות משמעת בכיתה. התכנית נכתבה ברוח פלורליסטית, שלפיה, תפיסת המשמעת בכיתה תלויה באישיותו של המורה, באופי התלמידים וביחסים ביניהם בתוך המערכת הדינמית והמשתנה כל העת של בית הספר והקהילה. לכן היא מציעה מגוון גישות, המאפשר טווח רחב של בחירה ויישום.
|
Author:
|
שרה שמעוני, שרית סגל, ורדה שרוני
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
1996
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
פסיכולוגיה,
|
Pages:
|
114
|
Type:
|
ספר עיון
|
|