sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

לצורך הוראת התכנית מומלץ ליצור שילוב ותיאום בין מורים לפסיכולוגיה ובין מדריכים פדגוגיים . מורי הפסיכולוגיה יעסקו בצד התאורטי ובהנחיית תרגילים בעלי אופי דינמי , והמדריכים הפדגוגיים יסייעו בקשירת התאוריה למעשה . כל חלקי התכנית ניתנים להתאמה גם לקורסי "ליווי בקליטה" למורים בשנת עבודתם הראשונה ולצוות מורים בפועל . מבנה התכנית והמלצות להפעלתה בתכנית שני פרקים מרכזיים : . 1 משמעת בבית הספר על פי גישות המתמקדות ביחיד . . 2 משמעת בבית הספר מן ההיבט המערכתי-חברתי . בכל פרק מוצגות כמה גישות ותפיסות בפסיכולוגיה , אשר מאירות את נושא המשמעת בבית הספר מזוויות ראייה שונות . בכל גישה דנים בתחומים אלה : הרציונל בעיות משמעת לאור הגישה המלצות לדרכי טיפול בבעיות משמעת . לכל גישה מצורפים : . 1 רשימת תרגילים המסייעת לעבד ולהמחיש את הצד התאורטי ; התרגילים מגוונים , חלקם בעלי אופי דינמי-הפעלתי וחלקם עוסקים בצפייה ובניתוח . גישות שאינן מלוות בתרגילים יתורגלו כמסגרת ניתוח אירועים ( ראו נספח מסי . ( 1 . 2 ביבליוגרפיה המיועדת להרחבת הידע בנושא . בנספח לתכנית פרק העוסק בניתוח אירועי משמעת . הפרק כולל : הנחיות לכתיבת אירועי משמעת הנחיות לניתוח אירועי משמעת אירועים לדוגמה - מבית הספר אירועים לדוגמה - מן התקשורת .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help