sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

נכונות לפרוץ את דפוסי החשיבה והעבודה המסורתיים , לשאול שאלות על סביבת העבודה ולחקור תוך ניסיון לחפש תשובות מהימנות לסוגיות ולבעיות שיתעוררו . התפיסה העולה מן הספר היא כי תפקידו של המורה / מחנך אינו מצטמצם בהוראת המקצוע ובגבולות הכיתה , אלא עליו להיות נרחב , שלם ומלא יותר . או במילותיה של המחברת : "הצורך להטיל ספק , לשאול שאלות , ללמוד , לחשוף , לגלות , במקום לתת מיד תשובות , שלעתים אינן מוסמכות דיין , יסייע בחיזוק אישיותו של המורה כאדם אכפתי , רגיש וקשוב , המכיר במגבלות הידע שלו ומתוך כך מוכן ללמוד כדי להגיע למיצוי מרבי של הידע . " אכן , ספרה של מירה קרניאלי מדגיש נקודות אלה ומביא כלים מעשיים לשם פיתוחו וחיזוקו של המורה כאדם סקרן , צמא לדעת , הבוחר בלמידה כדרך חיים , מורה - כחוקר הלומד את סביבת עבודתו מתוך דאגה ורצון כן להשקיע בתלמידיו ולקדמם . על תרומותיה אלה לקידומם של פרחי ההוראה והמורים בפועל ראויה מירה קרניאלי לברכה מאנשי המעשה החינוכי באשר הם . נעמה צבר בן יהושע אוניברסיטת תל אביב , קיץ תשס"ט : קאנט , עי , ( 1984 ) הנחת היסוד למטאפיסיקה של המידות , ירושלים , מאגנס .

רמות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help