Description:
חינוך והוראה הם מלאכת מחשבת מורכבת ורבת פנים, המחייבת התמודדות יומיומית. בספר זה ד"ר מירה קרניאלי מציעה למורה לאמץ את הגישה של "המורה כחוקר". גישה זו מתמקדת בפיתוח התכונות של המורה כאדם סקרן, צמא דעת, רגיש ואכפתי הבוחר בלמידה כדרך חיים. על פי גישה זו המורה יפעל כמדען החוקר את סביבת עבודתו. במסגרת הספר ד"ר קרניאלי פורסת בפני הקורא מגוון כלים יישומיים ונגישים שהטמעתם אינה דורשת השקעה של משאבים כלכליים נוספים. גישת המורה כחוקר תסייע להעצמה אישית ומקצועית של המורה לשיפור ההוראה, חיזוק ופיתוח מורים ותלמידים כאחד, שיפור אקלים בית הספר, העלאת המוטיבציה ללמידה ולהפחתת האלימות בבתי הספר.
|
Author:
|
מירה קרניאלי
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
תש"ע - 2010
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
חינוך,
|
Pages:
|
176
|
Type:
|
ספר עיון
|
|