sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

היתה לי הזכות לעבוד בקיימברידג' שבמסצ'וסטס כחברה בקבוצות שונות שהוא צירף יחר , בנסיון להגיע להבנה טובה יותר של השאלה , כיצד לומדים ילדים וכיצד ניתן לעזור להם ללמוד . ספר זה חייב רבות לנסיון ההוא . תהא זו השמטה חמורה אם , בחזרי כעת במחשבתי לאדינבורו , לא אזכיר את הילדים שבגן הילדים אשר שימש למחקר במחלקה שלנו , ואת הצוות — מוריאל סלאד ונובין סטרצ'אן — שניהל אותו ביכולת כה רבה , או את ז'אנט פנטר , מזכירתנו , שעל יעילותה ורוחה הטובה נשענו במשך כל הזמן מתוך בטחון גמור . אנשים אחדים — רובין קמפבל , מרטין הוגס , אליסון מקראי , ג'ס ריר , ובעלי סטפן סאלטר — קראו את כתב היד של ספר זה בשלביו המוקדמים . אני אסירת תודה לכולם על הזמן שהשקיעו , על הערותיהם רבות העניין ועל שיחות אתם שהיו לי לעזר רב . לבסוף ברצוני להודות ל"מועצה לחקר מדעי החברה" על "הקרן האישית למחקר" שאפשרה לי לבלות שנה במחשבה ובכתיבה מתוך שלווה . הערה : בעוד המלה מ CHII ( ילד ) אינה נושאת כל מידע בנוגע למינו של הילד , אין כינוי שס נייטראלי דומה נוסף באנגלית . המשכתי כאן , אף כי לא בלי ספקות מסוימים , במסורת שלפיה משתמשים בצורת הזכר orrrt כשמתכוונים להתייחסות נייטראלית . רצוי מאוד , במיוחד כשמדובר בחינוך , שלא לרמוז כי הבנים הם חשובים יותר מכל בחינה שהיא . הדברים הנאמרים בספר זה מתייחסים באורח שווה לילדים ולילדות כאחת .

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help