Description:
"במהלכו של ספר זה אטען כי העדויות הקיימות מאלצות אותנו לדחות עתה נקודות מסוימות מתוך התאוריה של פיאז'ה על ההתפתחות האינטלקטואלית..." נקודות הביקורת כלפי התיאוריה של פיאז'ה מהוות פתח מוצא לגישות חדשות בחינוך לחשיבה, ובזה תרומתו החשובה של מחקר זה, המציג שורה מאלפת של תצפיות, תוצאות סקרים ועבודות צוות.
|
Author:
|
מרגרט דונלדסון
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
תשמ"ה,1984
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
פסיכולוגיה,
|
Pages:
|
128
|
Type:
|
ספר עיון
|
|