|
Page:5
04 הגיאומטריה של חללי הלימוד 162 לימודים בחלל פתוח בית-ספר צמח, אשדוד 164 בית-ספר החורש, זכרון יעקב 168 האגף החדש בבית-ספר ליד"ה, ירושלים 174 כיתות משושות בית-הספר לחרשים אילמים, יד אליהו, תל-אביב 176 כיתות מתומנות בית-הספר הדר השרון, לב השרון 178 בית-ספר רבין, נתניה 182 כיתות טרפזיות בית-ספר לב הפרדס, לב השרון 184 כיתות מחומשות בית-ספר שדות, באר טוביה 188 שיטת הח' הפתוחה מבנה הדרכה, מצפה רמון 190 03 הקשר למקום 110 כניסה מזמינה ומכובדת 112 סביבה כפרית חטיבת ביניים היובל, רמת ישי 116 סביבה מדברית תיכון רבין, מצפה רמון 120 סביבה הררית תיכון טמן, צפת 124 תרבות ארכיטקטונית קרית חינוך ע"ש יצחק רבין, חורה 126 קריית חינוך חב"ד, חיפה 128 רגישות אורבנית | יצירת כיכר שכונתית בית-ספר תיכון אביב, רעננה 132 רגישות אורבנית | יצירת כיכר לישוב תיכון מקיף אום בטין, אום בטין 138 רגישות אורבנית | יצירת מרכז למועצה כפרית תיכון דרור, לב השרון 140 רגישות אורבנית | רקמה פנימית ומופע עירוני בית-ספר נתיב זבולון, מודיעין 142 רגישות אורבנית | דילמת הרחוב הראשי בית-ספר אל רחמה, רהט 148 השתלבות בטופוגרפיה | מבנה מדורג בית-ספר יובלים, אורנית 152 השתלבות בטופוגרפיה | חצר לכל ׳בית כיתות׳ בכל קומה בית-ספר צומח, ראש-העין 156 החיבור אל הנוף בית-ספר הר אדר, הר אדר 158 05 יצירת מרחבים רב תכליתיים – הפיכת הטרה לנטו 192 מבואות בבתי-ספר ביתנים חד-קומתיים בית-ספר ממלכתי א, הוד השרון 194 בית-ספר מקיף איש שלום, כפר יונה 198 מערך של מבואות וחצרות פנימיות בית-ספר בן-גוריון, רחובות 204 תיכון מקיף יוסי בנאי, רמלה 206 מבואות בבתי-ספר חד / דו-קומתיים תיכון בר לב, כפר סבא 210 מבואות בבתי-ספר דו-קומתיים תיכון באר עמי, באר טוביה 212 שיטת המניפה בית-ספר אבן חלדון, ערוער 214 הפיכת הנגטיב לפוזיטיב בית-ספר אג'יאל, ג'לג'וליה 216 שיטת הרקמה הספוגית בית-ספר רב תחומי ומכללה, אל סייד 220 הצעה לתיכון בעמק חפר 224 5
|

|