sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

במשך יותר מעשר שנים בהן עבדתי בגוגל במסגרת התפקיד הקודם שלי, זכיתי להוביל יותר מ ‑ 2,500 שיתופי פעולה עם המפרסמים הכי גדולים שלנו . פיקחתי על יוזמות שהובילו לרכישת מיליוני לקוחות, הגדלתי את שיעורי ההמרה ביותר מ ‑ 400 אחוזים, ונטען כי ייצרתי הכנסות תוספתיות של יותר משני מיליארדי דולרים . ( אין לי מושג איך הכלכלנים הגיעו למספר הזה, אבל הוא מוצא חן בעיני, אז אני זורם איתו . אני רק בן אדם . ) אבל כמו רוב האנליסטים שאני מכיר, הכישלונות המהדהדים גרמו לי להטיל ספק בבחירות שעשיתי בקריירה שלי, ולעתים אף בשפיותי . זה עולם מסובך, ואני חלק ממנו . כולנו חלק ממנו . מכירים את הרגעים האלה, שגורמים לכם להאמין שהמודל המתוחכם שלכם הוא לא יותר מאשר מחולל מספרים אקראי ? היו לי לא מעט כאלה . ראיתי חוקרים מסירים תוצאות של שאלונים ספציפיים "יוצאים מן הכלל" עד שמתקבלת תוצאה שעולה בקנה אחד עם דעותיהם של מנהלי המוצר . עבדתי עם מנהלים שדרשו מעובדיהם להסביר על מה ולמה הוציאו כל דולר ודולר - אבל כשהם רצו להיות נותני החסות ששמם מוענק למשחק פוטבול מכללות, כל עקרונותיהם התנדפו כעשן . כשנתוני המכירות הראו שהם היו יכולים לקבל תשואות טובות יותר אם הם היו עוטפים את המוצרים שלהם בשטרות של מאה דולר ומחלקים אותם לצופים בקהל, הם הטילו ספק בחישובים . ופעם אחת היה לי שותף שעבד עם קבוצת יועצים חסרי בושה במיוחד, שהשתמשו באומדן הכנסות מצוץ מהאצבע . אני יודע את זה כי בהערת שוליים הם כתבו : "להחליף את הנתונים האלה שמצצתי מהאצבע . " הם אפילו לא טרחו לעשות הגהה לדוח שהגישו . ומתברר שאנשים לא באמת קוראים את הערות השוליים - אפילו לא חברי דירקטוריון . מנהלים עם כוונות טובות וסטודנטים לתואר שני נהגו לשאול אותי מהו הסוד להקמת חברת שיווק מצליחה . האם מספיקה הצלחה אחת שתאפיל על כל הכישלונות ? או האם צריך דווקא לאמץ קלישאות מעמק הסיליקון, כמו "להיכשל מהר" ? גם אני רציתי לדעת . והקדשתי את כל הקריירה שלי לחיפוש אחר תשובה . ביום ממוצע אתם יכולים למצוא אותי ב ‑ Google Partner Plex , בקמפוס 12  שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי CONVERTEDCONVERTED

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help