Description:
כשהמותגים הגדולים בעולם רוצים לחדד את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלהם, הם מתקשרים לניל הוין – אסטרטג המדידה הראשי בגוגל ועמית בכיר בבית הספר וורטון למנהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה. בספרו הראשון מציע הוין כללים פשוטים ומבוססי מחקר למציאת הלקוחות הכי טובים ולפיתוח מערכות יחסים לאורך זמן.
תחת הלחץ לספק תוצאות מהירות ומול התחרות האימתנית בשוק, אנשי שיווק רבים ממשיכים להשתמש בשלל שיטות לא בדוקות של שיווק דיגיטלי, המכלות שעות רבות של עבודה ואינספור ניסויים, ואינן ממצות את הפוטנציאל הגלום במאגרי הנתונים. ובסופו של דבר, אנשי השיווק האלה רואים את המתחרים שלהם מזנקים קדימה ועוקפים אותם.
אבל מה יקרה אם תבנו עסק על בסיס טיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלכם ותשתמשו בנתונים כדי להבין מי הם, מה הם צריכים, ואיפה אפשר למצוא עוד לקוחות כמוהם? זה אפשרי. אתם תשאירו את המתחרים שלכם מאחור עם כל הנתונים והחשיבה שלהם לטווח קצר.
בספר הזה תלמדו כיצד: להבין מהו ערכה האמיתי של כל מערכת יחסים לנהל שיחה עמוקה ומתמשכת עם הלקוחות הכי טובים שלכם לשאול את השאלות הנכונות כדי לחזות את צורכי הלקוחות למצוא עוד לקוחות מצוינים
|
Author:
|
ניל הוין
|
Editor(s):
|
|
Title:
|
|
Series:
|
|
Year:
|
2023
|
Month:
|
|
journal issue:
|
|
Ages:
|
תיכון ומעלה
|
Grade:
|
|
Target audience:
|
|
Subjects:
|
מנהל וניהול,
|
Pages:
|
172
|
Type:
|
ספר עיון
|
|